Selamat Tinggal IPGKTAA...

>> Wednesday, August 3, 2011

Selamat tinggal IPGKTAA...tersedu saya bila mengingatkan tempat jatuh lagi di kenang, inikan pula tempat bermain. Lebih enam tahun bergelar Pensyarah, bermula dengan MPTAA, IPTAA dan kini IPGKTAA, banyak ilmu dan pengalaman yang digarap sepanjang menjadi warga IPG itu.

Bukan tak sayang pada IPGKTAA, tapi tuntutan untuk bersama keluarga lebih menjadi priority. Bayangkanlah dengan status OKU, saya terpaksa berulang antara bandaraya Ipoh dan Kuala Lipis pada setiap petang Jumaat dan petang Ahad. Adakalanya berteman dan lebih banyak berseoranganmerentasi Banjaran Titiwangsa selama lebih empat jam memandu. Penat, boring, berisiko dan serba serbi mendebarkan.

Kalau ikutkan sayang pada para student memang tak sampai hati meninggalkan Afzan, apatah lagi dah separuh semester bersama mereka. Hubungan kami sentiasa ceria dan menyeronokkan. Daripada feedback yang mereka nyatakan, syukurlah kehadiran saya ke kelas mereka sering dinanti-nantikan. Agaknya begitulah jika sudah wujud kemesraan dan suasana P&P yang kondusif.

Terima kasih warga Afzan......semoga hubungan kita terus berkekalan hendakNya....

2 comments:

ash_mza August 3, 2011 at 7:10 PM  

Encik!!!!
huhu keja cik tak hantar lagi kat cik...

Cikgu Amin August 6, 2011 at 9:08 AM  

semoga berbahagia di tempat baru cik ... doakan kami di sini berjaya semuanya ...

Blog Widget by LinkWithin