Kuat berderak.......

>> Friday, December 4, 2009

Waktu cuti-cuti ni, terasa rindu pada guru-guru pelatih yang pulang bercuti di kampung masing-masing. Kalau dulu waktu cuti, saya sibuk juga nak pergi bercuti sambil ziarah sedara mara. Tapi keadaan waktu ini tidak mengizinkan. Bukan apa, kenderaan kecil dan anak-anak ramailah katakan. Sabau je lah..

Cuma bila Fija PISMP PraBMMuzik hantar sms bunyi, En ni..bertongkat pn kuat berderak jugok..g situ g sini..tabik la pija utk en!hehe,

lantas saya tanya derak gapo? Tabik gapo dio?

Dia jawab; Ada la ore oyak ko saya..walaupn en ni b'tngkat tpi en pegi jugak mlawat arwah en faizal ai 2 kn?tbik la coz org laen yg mampu n segar bugar pn xpegi.

Cuma saya jawab: itupun mujur ada orang nak bawa. Merasalah 3 hari 3 malam pakai baju dan seluar tu ler...

Fija jawab pulak; asal mandi dah ler..hehe.

Hilang rindu pada Fija yang pandai masak-masak tu..

Sekianlah adanya....

2 comments:

ahsfantasy24 December 7, 2009 at 12:54 PM  

kak fiza mmg pndai msak encik! =D

Hairi Yahya December 7, 2009 at 7:48 PM  

kak idayu pula bila nak pandai masak? jgn dok asyik main masak-masak jer....kitekan dan besor!!!

Blog Widget by LinkWithin