Genap 10 bulan...

>> Tuesday, January 26, 2010

Tulisan ini sekadar merakam detik ulangbulan (ulangtahun) musibah yang menimpa diri saya sepuluh bulan yang lalu.. Tarikh 10 bulan yang lalu, 25 Mac 2009, membawa titik hitam dalam hidupku. Namun hingga kini, InsyaAllah, saya masih tabah menerima ujian Allah ini.

Pertemuan dengan doktor pakar dua pekan yang lalu menyatakan keadaan head pemer saya agak complicated. Doktor dari Pantai Medical Centre syorkan pembedahan untuk ganti bahagian tersebut tapi mempunyai risiko tertentu...Doktor suruh fikir baik-baik.

Kini sewaktu menuai gaji pada 25 Jan 2010, bermakna dah sepuluh bulan saya bergelar OKU tak rasmi. Namun setakat ini, saya masih mampu bertahan untuk menyampaikan kuliah cuma tak mampu untuk bergerak seperti dulu-dulu...semoga para guru pelatih sedia menerima kekurangan saya untuk terus bertahan hingga bulan Jun nanti....

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin