Fikir-fikirkanlah sahabatku...

>> Thursday, September 19, 2013



Salam,,,..saya x mahu jd melayu mudah lupa. Saya msh terasa pedihnya tikaman belkng yg dia buat thdap gerakan islam dan pakatan rakyat tempohari. Kita bpenat lelah gi ke dun santan, nyatakan sokongan ex sofar pd cgu anuar tahir, alih2 mike dok kagum lg dgnnya? Tak rasa sia2 ke baiah kita pd cgu anuar yg mwakili harakah dan pr? Ke mike terpesona dgn pgkt dan gelarannya? sy x boleh tidor dgn post mike kat fb..di mn perginya prinsip berbanding emosi? Cb tanya hati dan fikiran mike... renung dalam2,,mn intan mn kaca...sy mls nak respon psl hal ni kat fb..cb tnya abg @@@ mike, sanggup dia peluk arab dgn org tu?? 

nota: sms tu sy hntar kpdnya sekitar jam 1.30pagi..

Aku belum pernah menulis sms sebegini "keras" melainkan jika sudah terpaksa!!!Saya dah tak dapat bertolak ansur dengan sikap yang tak boleh menilai antara hubbul dunia dgn erti sebuah perjuangan. Saya terpaksa menulis begitu atas rasa kasih sayang seorang sahabat.

Untuk mengelakkan salah faham di kemudian hari, sms yg sama saya forwordkan kepada Sang Sifuuuu. 

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin