Kurma buat Kenangan.....

>> Tuesday, September 6, 2011

Salam abe,


Zulfakar meninggal dunia kejap taddi. Jantung.

Itulah sms yang saya terima sekitar jam 8.30 pagi kelmarin daripada Sdra Fauzi Hasssan, rakan lama di IPGKTAA yang memaklumkan kematian saudara kami Zulfakar yang meninggal secara mengejut di Lipis pada 7 Syawal kelmarin.

Saya mengenali arwah hanya sejak menjadi warga Afzan pada tahun 2005. Hubungan kami baik dan sering berbual mengenai berbagai perkara. Beliau adalah antara pegawai teknologi yang seterusnya menjadi pensyarah setelah bergraduat dan mempunyai ijazah kedua, dua tahun yangg lepas.

Kenangan buah kurma ini saya jadikan tajuk entri kerana pada tarikh akhir saya di IPGKTAA pada bulan Julai yang lalu, saya sempat mengunjungi jabatan-jabatan sambil bermaaf-maafan dan mengucapkan selamat tinggal. Tak terkecuali, saya turut mengunjungi Jabatan Teknologi Pendidikan dan sempat bertemu dengan arwah. Selepas bersalam-salaman, dia menghadiahkan sekotak buah kurma Safia Yusoftayyib. Katanya," ini buah kurma kenangan buat demo".

Semoga Allah swt mencucuri rahmat ke atas rohnya dan ditempatkan di kalangan orang beriman....Amiinnn.

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin